svar på fråga

Hihi, något litet gulligt retard frågade om jag och min älskling haft sex än.
Klart vi inte har! Både jag och han känner att det enda rätta är att vänta tills vi har gift oss. Vi känner att en bra utbildning, ett bra jobb och att stå stadigt på jorden kommer före, så sexet får vänta. Menar såklart inte att det är något fel med sex före äktenskapet, men det är såhär vi känner just nu.
Vill ju inte riskera att bli med barn nu mitt i nian, för det är så himla mycket roligare att sitta i skolan och överanstränga hjärncellerna än att vara hemma och torka bajs på världens minsta rumpa?

Kommentarer
Postat av: jennifer

HAHAHHA OCH DU ÄR JU SÅ JÄVLA SERIÖS MIN SEXGALNA LILLA ÄLSKLING! :-D

vem fan driver en sexblogg om man inte har sex? idiiiioter

2010-01-30 @ 22:16:20
URL: http://pphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0