att vänta med sex.

Jag tycker helt klart att det är någonting som man borde göra. Man känner själv när man är redo, och innan man har den känslan borde man inte ta det där sista steget.
Själv känner jag att jag borde ha väntat längre innan jag hade sex, och kanske väntat på ett mer "seriöst" förhållande om men ser till hur det blev nu efteråt. Jag ångrar mig inte, eftersom det är rätt mycket försent att göra det nu, men det är ju ingenting jag är stolt över att ha gjort heller!

Shit, känner att jag verkligen låter som någon gråhårig tant från ungdomsmottagningen som sitter här och säger att ni borde vänta med sex, men jag fick den frågan i ett mail, alltså vad jag tycker om det. Är väl inte direkt världens bästa förebild i den frågan, menmeeeen.

Nu ska jag leta runt efter någonting kul att skriva om, mohahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0